onsdag 16 januari 2013

Törs jag?....

 Okej, jag törs! Detta är bilder som jag tog i slutet av november, som jag hade tänkt visa då men inte lyckades få in på bloggen....nåväl, jag vill med dessa visa att det går att bli av med liiite gäddhäng bara man vill och kämpar lite :) Men än finns det MYCKET att "ta av" :)
Helt galet att jag visar denna bild men VARSÅGOD!

Idag gjorde vi ladugården (tjurarna lever fortfarande), Fredrik och jag sprutade dem, inte världens enklaste då de väger runt 600-700 kg styck :) efter det åkte jag till Viken och lämnade in bilen för att byta mina värdelösa vinterdäck mot ett par splirrans nya med BRA grepp :), under tiden GICK jag ner till HB och var med på ett superroligt pass, det var spinning och easyline, så jäkla kul!!!!! Efter det GICK jag upp till verkstaden och hämtade bilen och åkte till "Nya" för att kolla in djuren där, allt lugnt och sen hem för att göra lunch (kycklinfilé, pasta och massor av grönsaker). På eftermiddagen tvättade jag tjurar i Liljestad och nu börjar de bli fina :) Innan jag hämtade mina små älsklingar, så gav jag djuren kraftfoder och hade ut två balar ensilage.
Nu ska jag snart åka på ett skittråkigt styrelsemöte, i en styrelse som jag inte ska vara med i längre....tjuriga gubbar är bland det värsta jag vet ;)
Fullbokad dag med andra ord....men återigen...TRÄNINGEN ger mig styrka (inte bara i armarna) att orka med allt!
KRAM och PUSS!

Inga kommentarer: