torsdag 15 juli 2010

Björkö T&R.

Ja, då har vi varit en sväng på Björkö och där var det varmt kan jag lova, faktiskt varmare än i Stjärneberg, hur nu det är möjligt!?! Mormor och Svea
Svante gungar på kusin Alvar:-)

Svea klämde i sig en hel burk puré och det gillas skarpt! Här har hon "värsta" mustaschen
När vi kom hem så åt hon ytterligare en liten burk puré:))))))
Hennes mamma (och pappa) blir så glada så det inte är klokt!!!!
Nu sitter vi på altanen, grabbarna skjuter luftgevär, Svea leker, Fredrik dricker en bärs, Isa (den stackaren) har fått "vattensvans" mitt i sommaren och jag.........jag bara gör som jag har gjort de sista dagarna: NJUTER!
Min älskade mor och jag!


Sofie "finjusterar" (stackars) Ulf, säkert klämmer hon en och annan finne också;)

Åh, vad kul tycker Svea, en gunga! Det blir att införskaffa nästa gång vi är i stan!

Nu ska vi grilla nötfilé, helt okej, va?
Nu ropade Svante att han kände en droppe regn.......Yeees!
Det gäller bara att inte att glömma att dra ut alla kontakter för om det blir åska så brukar det slå ner (blixten) ganska mycket här i Stjärneberg.
Ha en skön torsdagkväll, för det har vi!

Inga kommentarer: