torsdag 8 juli 2010

Svea Knapp....

...eller Knapp-Svea heter ofta vår dotter (här hemma) när vi pratar om henne.
Området runt hennes knapp ser hemskt ut, för det är helt mörkt av det där medlet som de hade på igår och som av någon anledning har smetats ut....blä!
Morgonen kunde ha börjat bättre också......hon spydde ganska mycket (två gånger dessutom!), efter sitt knappmål. Faktiskt första gången hon kräks sen hon var sjuk och vi var inlagda, så min psykiska hälsa sjunker snabbt då. Nu hoppas vi att det "bara" var en rap som resulterade i en/två uppulkning/ar och inget att bli orolig för........ Jag har varit ute och gått (igen) fjärde gången den här veckan. Skönt och mycket välbehövligt. På måndag ska jag till läkarstationen och ta lite prover mm för att kolla varför mina ben svullnar. Nu provar jag även en annan kost (återkommer om det senare när jag ser om det ger resultat) som ska bli intressant att se om den hjälper, både mot vätskan och vikten.
Elis han äter "minipizzor" av glatta livet, skönt att han får i sig något även om det är ganska ensidig kost. På bilden ovan äter han dock kycklingklubba.
Nu är det mattime!

Inga kommentarer: