onsdag 14 juli 2010

Njuter...

....av värmen på altanen. Det fläktar skönt och stolsdynorna är sköna att "hänga i".
Är glad över att jag har "hittat" tre kaninungar som har överlevt skator och katt, än så länge.
De är såååå söta, de små liven. Igår och nu på morgonen har jag känt någon slags lycka....törs knappt skriva det men det är sant. Det var mycket länge sen jag kände så. Frihetskänsla kanske man kan skriva att det heter också. Naturligtvis hänger det i hop med att jag är ute och går mycket, äter bra och att Svea får i sig runt 1-2 stora burkar puré, varje dag.

Visst blev det fint på altanen?
Dynorna har vi köpt på Jysk, de stora kostade 150 kr styck och de små 15 kr styck, helt okej pris tycker jag.
Ikväll ska vi till grannarna i affären och äta våfflor......jag ska verkligen försöka att inte äta någon men det gör inget, lite trevligt sällskap sitter aldrig fel.
Ha en bra eftermiddag/kväll och vad ni än gör GLÖM INTE SOLKRÄMEN om du är i solen!

1 kommentar:

sara sa...

Hej! Jag träffade stockholmarna igår när jag var på ekön! Skickade iväg ett sms till dej, men vet inte om det kom fram? Kul att höra att det börjar gå bättre :) kram