lördag 31 juli 2010

Doktorn ringde...

....och han sa att blir det värre och om hon blir påverkad mer av febern så skulle vi höra av oss i kväll. Hade sådan tur att det var "vår" doktor och ikväll har han bakjour så det var bara att ringa. Underbara C-E!
Vi fick en tid i morgon så att han kunde titta till henne, skönt men nu hoppas jag att det vänder. Han frågade även om jag trodde det kunde vara någon tand på G och det tror jag ju. Hittade massor kantareller igår igen och idag åt vi dessa fantastiska smörgåsar. GOTT!

Svea och jag!

Fredrik jobbar på med sina kedjor, en lördagskväll, endast iförd "sunkig" VIT t-shirt, Björn Borgkalsonger och träskor....sexigt värre!


Sveis och jag tittar på när Fredrik fixar med sina kedjor.


Ikväll spelar Kajsa Grytt på Hasselö......och jag är inte där. Skulle ha varit där om inte Svea hade haft feber:(
ÄLSKAR henne! Tröstlyssnar på Kajsa och Malena på Spotify i stället.
Nu har Svea 39 grader igen så det är dags för ny "stjärtis" och mer knappmat.....blä!

Inga kommentarer: