söndag 4 juli 2010

Dagarna flyter ihop.

Nu har jag "Svantes" dator igen för min går det inte att koppla upp sig på, av någon okänd anledning.....dock inget virus längre...tack Göran.
Elis har varit i Fogelvik och Svante har varit på Björkö i två dagar men nu är båda två hemma och har hoppat i säng.
Jag har absolut inget att skriva men just nu är jag otroligt irriterad över alla OUPPDATERADE bloggar jag följer, så därför skriver jag åtmisnstonne några rader för att glädja ER som följer min blogg. Som ni vet äääääälskar jag kommentarer så det vill jag ha mer av, det visar ju att ni bryr er om att jag skriver, nu menar jag inte; Mia, Pia, Maggan, Sofiex2, Nettan, Isabelle, Christel (kanske jag glömde någon flitig kommentarlämnare, förlåt i så fall!!!!!) men ni andra....kom igen...lite respons, tack!

Inga kommentarer: