torsdag 22 juli 2010

Läkarebesök i Västervik.

Idag var det också läkarebesök i stan. "Min" underbara Hanna hängde med mig medans älsklingen var hemma och jobbade med maskinen och sin nya sågmotor (jädrans vad fort sågen går nu:) Gör detta att han kommer hem fortare sen när han väl börjar hugga igen;)?

När vi kom in till avdelningen träffade jag även på min kurator, det kändes skönt och fint att se henne efter hennes semester, vi kom överens om att hon skulle ringa nästa vecka.
Det är så underbart att äntligen få säga att det känns bra med Svea.
Sen träffade vi vår roliga och braiga doktor, han är så snäll.
Han tyckte vi skulle "tuffa" på som vi gör nu också helt okej att höra.

Efter det åkte Hanna, Svea och jag till Kvantum där vi köpte röding (fisk) som Hanna sen kryddade och Fredrik grillade....det blev så gott. Hanna gjorde även världens godaste sås till.
Efter det dopp i Rånen och nu hem och nattning av två större barn och "knappning" av Sveis.

UNDERBAR DAG!!!!!!!

2 kommentarer:

Niklas sa...

Såååååååå härligt & skönt att "höra"!!!!!!
Kramar Pia

Sofie sa...

Det låter som en väldans mysig dag :)) Man måste njuta av stunden! Härligt att det går så bra med Svea nu, det måste kännas skönt att kunna "slappna av" lite och inte behöva va nervös över det hela tiden. Ha en skön helg så ses vi på tisdag! Kramar