måndag 26 juli 2010

Svante spelar...

....finns i sjön med Fredrik så det står härliga till. Underbara bilder tycker jag.





Jag trotsade regnet igår och gav mig ut på en skön promenad runt Härad. Var lite lagom genomsur när jag kom hem men det var i alla fall inte kallt.
Svea åt ganska duktigt med gröt och puré igår men hon tvärvägrar verkligen att äta "vanlig" mat men det är väl bara att inte ge sig i första taget.



Brorsorna med sin lilla älskling! Man blir så glad när man ser dem tillsammans.
Nu vaknade Svea så då är det bäst att jag kollar till henne, hon är är nämligen knappkopplad och det är väl cirka 30 minuter kvar innan hon är färdig.
Har inget roligt att skriva heller så hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Sedan midsommar har jag läst din blogg. Så mysig och lättsam, men ändå får vi läsa om allvaret. Svea och hela familjen kämpar på. När jag läser om henne, när hon äter gröt och päronpure ryser jag i hela kroppen. Kämpa på, det kommer att lösa sig.
Ha det gott!
Linda

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack för dina vänliga ord Linda!
Och du är så varmt välkommen hit till min blogg.
Ja du, det är ett kämpande varje dag men dock ett positivt kämpande.
Kram på dig!
Karolin