onsdag 7 juli 2010

Ouppdaterade bloggar.....

...något jag "spydde galla" över här om dagen men men.....det drabbar även den "bästa" på sommaren;-)
Lite kan jag skylla på att jag inte har kommit in på våra datorer men mest kan det bero på att jag inte "hann" blogga i går.
På dagen var vi på BVC, Svea hade gått upp 35 gram, alltid något! Bra och skönt i och med att vi har tagit bort ett knappmål.
På kvällen var vi utbjudna till Björkö, där Mikaela och Rebecka bjöd på fantastiskt god tre rätters middag:)))
Ni är så duktiga tjejer och vi är alla så stolta över Er. Det är en "ära" att få vara fadder åt Er!
Tack för maten och det trevliga sällskapet!
Idag har jag varit inne med Svea till doktorn igen..........
Det är rött och ser "fult" ut runt knappen.....inte roligt:(
Återbesök om en vecka....håll tummarna över att det inte blir värre!
Nu följer några bilder från midsommar bland annat: Svea och jag i våra fina sommarkläder.
Sally, Daniel och Isabelle på vår altan.

Sofie och Molly, Malin och Herman blir uttittade av Svea, på vår altan.

Svea hos Nettan och Göran på midsommarafton.

Värdinnan Nettan.


Göran med den gröna mulen....
Svante är duktig och klipper gräset....i tid och otid......



Svea sover medans hon får mat i knappen!
Ha det skönt i sommarvärmen!

2 kommentarer:

Niklas sa...

Åh....va fina ni va´ i era äppletunikor!!!!!!!! Filippa har oxå en men inte jag...... :o(
Ha det gott!!!!
Kramar Pia

Anonym sa...

Håller med Pia, nu är HELT underbara i dressarna, kanske man skulle kunna säga att ni är äppelkäcka?

//Sara E