lördag 10 juli 2010

Snabbinlägg.

Mitt modem till datorn verkar fungera ungefär varannan dag, trist som attan. Tänkte blogga ordentligt i går kväll, ute på altanen men fick inte igång det.

Nu ska Elis och jag gå/cykla på en promenad, Fredrik matar Svea under tiden.

Vädret fortsätter att vara varmt och jag som egentligen inte tycker om sol, njuter av varje minut det är varmt och skönt.
Tiden på sjukhuset med metervis med snö utanför fönstret bidrar nog till att jag tar till vara på varje soldag som kommer.
Det är så konstigt att det kan vara sådan skillnad, för sex månader sen var det -25 grader och nu är det +30. Fredrik och jag "roade oss" med (inne på avd 10) att titta på när de "skyfflade" bort all snö med lastbilar. Snön tog aldrig slut liksom......
.....men nu, hett som fan men ack så skönt:)
Ha en bra dag gott folk, så ska jag se om jag kan blogga mer i kväll.

Och Malin.I!, om du läser detta så tänker jag sååååååå mycket på dig/ER.
Kramar till dig och H.

1 kommentar:

siccan sa...

Visst är det härligt med tekniken (när den fungerar).
Det är lite svårt att begripa hur mycket snö det verkligen var. Tur att jag tog lite kort så det finns bildbevis.