måndag 27 januari 2014

NÄÄÄÄÄEEEEE,....

......jag ska inte säga något elakt om vädret som råder just nu, MEN kan det sluta blåsa och snöa åtminstone!!!! Det är verkligen inget väder att vara ute i .
Var till Viken förut och handlade och tränade.....inget kul väglag på hemvägen.


På fredag är det sista dagen för rådjursjakten och ska det hålla på så här blir det ingen jakt (vi hade nog tänkt det). Min jaktsäsong har än så länge varit bra tycker jag med två fällda grisar, två dovvilt, ett rådjur och en älg. Och än är det ju ett halvår kvar även om rådjursjakten "slutar". Nu blir det i stället att utfodra mer ensilage och kanske ploga upp lite på gärdena. Och hoppas att pappa snart kommer hit med sin harhund :)


Nu ska jag sova så god natt!

2 kommentarer:

Sara sa...

Tycker inte heller om vädret, kallt och blåsigt = elda hela dagarna för att ha någorlunda varmt inn
Kram.

Anonym sa...

Ja, fy. Här blir det också att elda och elda. Men jag fryser konstant ändå ;)
Kram K.