onsdag 29 januari 2014

ONSDAG MED GYMPA!

Bästa träningspasset i veckan, jag har sagt det för: Jennies onsdagsgympa! Fart och fläkt rakt i genom, en härlig blandning av dans, konditionsträning och muskelbyggnad :) Träning när den är som BÄST!!!!

 
 Igår innan jag skjutsade dessa herrar till Viken drog de i sig "bara" fyra mackor var, härligt med ungar som äter :)

 Svea älskar Simon :)
 Körde ut ensilage till de vilda idag. Fodrade på sex olika platser med fin-fint foder (säg inget till Fredrik med jag tog "gobalar"som är menade för växande nötkreatur).

 Kul att köra traktor även om jag blir väldigt "snöblind" nu när det är vitt överallt.
 Här la vi en bal för ett par veckor sedan. Idag var det nästan helt tomt och ett rådjur stod och åt rester när jag kom. Igår såg jag fyra "rå" där och en som slickade på saltstenen (den krokiga pinnen i mitten har en saltsten längst upp).
Gissa vad menyn blir i helgen? Vi har fortfarande kött kvar av hjorten jag sköt i höstas.

Nu sängen!

Inga kommentarer: