söndag 26 januari 2014

Skön promenad!

Är just nu inkommen från en härligt kylig Häradsrunda. Lite roligt att jag först mötte Bengt och pratade lite med honom. Efter en stund kommer Nettan och Åsa gåendes, växlade några ord med dem med. När jag kommer till Stjärneberg visslar någon, då kommer Mia och Isabelle och strax efter det Sanna :) Vi kanske skulle samlas och gå ihop någon gång???

 Svea leker och fixar. Onepiecen har Svea fått av Lina :)

 Jag och mitt hjärta.
Fick denna bild mailad till mig av hundföraren, mycket bättre ljus där :)

Igår var Pia, Jocke, Svante, Svea och jag på Gamlebygymnasiet. Det var "öppet hus" med information om skolan. Den snygga rektorn (min syrra Sofie) höll i presentationen på ett mycket proffsigt sätt. Vi fick god lunch och fika och grabbarna åkte med till Skramstad medans Pia och jag handlade tulpaner och gick med Svea till smådjuren. En rolig dag helt enkelt!
På kvällen käkade vi älgkalvsfilé (från kalven jag sköt i höstas), det blev otroligt gott. Tittade sedan på filmer från när barnen var små och när vi byggde om(/byggde nytt) ladugården i Liljestad. Vilket jobb vi gjorde :)
Nu ska jag duscha!
Hej!

Inga kommentarer: