söndag 20 juni 2010

Helgen i bilder!

Orkar inte skriva så mycket så jag visar lite bilder i stället vad vi har gjort. Helgen har varit fin på alla sätt:-) Var på Rosenserien som hade öppet hus, Mia gjorde ansiktsbehandling på mig, här Elis och Svante. Skönt tyckte vi alla tre.

Svante i väntan på sin tur.

Sen var det hem och titta på ett underbart bröllop mellan vår vackra kronprinsessa och Daniel. Tårarna flödade på mig, så vackert och fint!

Sen bar det av till våra kära vänner i Fogelvik, Isabelle och Danie,l där vi intog "vår" trerätters middag. Hade det så mysigt och kul! Tack, för supertrevligt sällskap!


Värdparet, tyvärr blev bilden lite suddig........



Svea och Fredrik!


Barnen är hungriga!



Se så vackert och kungligt Isabelle har dukat.


Jag, Fredrik och Svante intar god mat!


Isabelle överaskar sin man med en present. K*Ä*R*L*E*K*!


Svea.



Fogelvik är så vackert!




Jag och Svea på Wikners brygga!



Så här fint kan man också bo:-)


Ikväll har jag trimmat gräset i trädgården, äntligen, och Svante har klippt gräs, så nu är det ganska fint, igen!

Trevlig kväll!


2 kommentarer:

Niklas sa...

Vilken skön helg ni verkar ha haft!!!!!!!
Speciellt den där massagen såg ju SÅÅÅÅÅÅÅ skön ut!!!

Men vilket ställe era vänner har!!! JISSES!!!!!!! :o))

Ha det gott i veckan!!
Kramar Pia

Mia sa...

Ja,jag håller med! Man bor verkligen på den vackraste platsen på jorden!
Tack för de fina inläggen om massagen/behandlingen. Du (och ni andra som läser) NI är riktigt välkomna till mej!
Vilken "bröllopsfest ni hade-mys mys!
Skönt att åka till "stan" imorgon,så de kollar lilla damen lite.Lycka till! Kram