torsdag 3 juni 2010

Vilken skillnad!

Så mycket bättre man mår om man får sova lite....och när Svea mår bättre. Idag har hon inte riktigt lika ont och är glad och piggare. Har provat att sköta allt själv med matningen, lite nytt pyssel att lära sig men det går bra! Morgon i staden (03.30)

Svea pysslar med det ena och det andra, bryr sig än så länge inte om sin knapp (det gör ju fortfarande lite ont) men slangen man fäster i knappen är ganska rolig att dra i...skitunge!









Knappen i närbild, igen, den som tycker det ser otäckt ut får antingen strunta i den här bloggen eller scrolla neråt. VARNING! jag kommer att visa knappen här flera gånger...




Svea och jag tog oss en härlig promenad ner på stan, vädret är ju underbart och Västervik är fantastiskt på sommaren. Handlade lite kläder till barnen och en fleesejacka till mig:))))

Passade på att hälsa på Emma som jobbar i en butik nere i centrum, kul att ses men tyvärr blir det alldeles för sällan. Köpte mig en mjukglass med karamellströssel och gick ner till hamnen och satt och bara njöt. Svea tittade på alla måsar som flög omkring.






När vi kom tillbaka vid 14.00 så matade jag Svea igen och det gick kanonbra, hon satt i barnvagnen och var glad. Vår doktor kom in och pratade med mig, han är så gullig och snäll. Sen har jag fått information om knappen och fått en extra så man har en till hemma.

Just det vi hann ju gå och hälsa på moster Christel också, inte illa, vad vi har gjort saker idag.

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hit och jag ska faktiskt åka hem och sova hemma med grabbarna....MYS! Sen åker jag in i morgonbitti igen. Det kommer kännas konstigt men skönt, hoppas jag.


Nu ska jag gå och hämta mig en kopp kaffe.

Trevlig kväll på ER!


2 kommentarer:

Sofie sa...

Skönt att du mår bättre idag, och att allt går bra med lillan! :) Jag tänker mycket på er. Mysigt med glass på stan i det fina vädret, jag saknar faktiskt att bo i stan och kunna ta vagnen och bara gå vart jag vill. Nu är det sånt bök med vagn in och ut ur bil, passa mat och sovtider m.m... Men man kan inte få allt ;) Ha det gott!

Kram Sofie

Anonym sa...

Härlig läsning!!!!!!

:o)) :o)) :o))
Ha en jättebra helg!!
Kramar Pia