fredag 11 juni 2010

Veckovill....

Nu för tiden har jag så svårt med vad det är för veckodag, inte blir det ett dugg bättre av att grabbarnas sommarlov börjar en torsdag. Att tiden bara rusar förbi är också lite svårt för min hjärna att förstå, fick lite "panik" idag när jag inser att "helt plötsligt" är Svea SJU månader.....
......och hon kan sitta själv utan stöd.......som tur var sa min kurator idag att det kan bli lite "tidsfel" i huvudet när vi har haft det så jobbigt, alltid skönt att höra.
Igår kom Sofie, Ulf och Alvar förbi på snabbvisit och det var mycket kul att träffa dem ALLA tre! Idag har det regnat ute och jag tycker det är rätt mysigt nu när jag är ganska bunden till att vara inomhus, så länge inte Sveis är helt pigg. Det har i och för sig gått bra idag och hon har varit glad så det känns sååååå skönt!
"Bajseriet" har minskat så jag hoppas att det har vänt för ALLTID nu.
Nu ska vi äta innanlår från "min" älg och det ska bli så gott är ashungrig.


Ursäkta trist inlägg men jag har inte tid att skriva mer nu.
Smaklig spis!



2 kommentarer:

Niklas sa...

Inget "trist" inlägg & jättefina foton!!!!!!!
Ha en skön helg!!
Kramar Pia

Mia sa...

Vad duktig hon är -Stora tjejen!
Ser ut att ha en stolt storebrorsa....
Mmmm,blir hungrig!
Jo,jag har fixat present....Hörs imorr´n.
Kram