onsdag 9 juni 2010

Jag undrar....

....om jag någonsin ska bli RIKTIGT glad igen...
....ska kunna få njuta fullt ut av att ha ett spädbarn...
....ska slippa den här oron, som hela tiden finns i min kropp...
....känna att vi tog rätt beslut (alla på sjukhuset säger iofs att vi gjort det, att det var enda alternativet)....
En GLAD Karolin...ett minne blott?????

Svea kräktes en stor spya nu på morgonen och har "bara" bajsat TIO gånger idag.....
Jag håller på att bryta ihop....vet inte om jag kommer fixa det här om jag snart inte känner att det går bra åtminstone ett par dagar i följd.

Så här ser det ut i Sveas mage, som ni ser är det en liten ballong på insidan fylld med 3,5 ml vatten, som håller knappen på plats.

Nu har jag matat igen och hon bajsade, tre gånger under tiden, dock ingen spya ännu.....
Nu känns det bättre igen för både Isabelle och Mia har ringt och peppat mig.
Och i morse tog Nettan och skjutsade grabbarna till skolan!
Fina vänner!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du KOMMER att va glad igen Karro, det känns inte alltid så, men det kommer. Å då kommer allt det här finnas med inuti dej - det krymper till ett hörn av magen eller så, men finns där att pytsas ut i lagom dos då o då när det behövs genom livet! Och då vänt till nåt positivt

Styrkekram från Sara E

Christel sa...

Så ledsen att jag inte kan komma på fredag. Kanske jag kan stanna hos er ett tag på lördag på väg från Sthlm?! Kramar!!!

Mia sa...

Finns här för dej,det vet du....
(Vilken snygg bild!)
Kramar