onsdag 22 december 2010

Det går fortsatt bra....

....med Sveas mat. Hon har ätit duktigt idag och varit pigg och glad. Vi har hunnit med att vara i Svantes och Elis skola för att se på julpjäser. Alla elever är så duktiga (och alla lärare:) och man blir så stolt som förälder. Svea tyckte också att det var kul och kramade och gosade mycket med sina bröder när de träffades.

Mamma och pappa var här en sväng när vi kommit hem och överlämnade massor av julklappar. Såg även att det var två till mig (de blir nog de enda jag får, extra kul. Fick även en fin julblomma av mor.

Ikväll har jag skjutsat Svante till innebandyn och under tiden han var på träning åkte jag och pantade burkar och PET-flaskor. Träffade Sofie och Ulf en "snabbis" på affären och det var roligt. Det var många burkar/flaskor att panta så det tog sin lilla tid. Av någon konstig anledning blir det alltid stopp eller fullt i lådorna där panten hamnar, när jag för en gång skull anstränger mig. Så irriterande!!!!! Nu var det nog pant för ett år tillbaka i tiden så ni förstår..........att det tog tid!

Nu ska jag snart gå och "kvarta" ska bara kolla så det inte står någon fet gris i trädgården och äter fågelmat, som de gjorde i förrgår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

test!

Anonym sa...

Härligt att Sveaflickan äter så duktigt! Det var så kul att se dig på affären! Du hade gått ner så himla mycket i vikt sedan jag såg dig senast. Nu är du ju snart "gamla" vanliga Lina igen. Kan tänka mig att det känns skönt. Och om du köper dig de där skidorna som jag pratade om så har du ju bästa möjligheterna just nu att träna. Kramar kramar och god jul! Syster yster i Ankeborg