tisdag 7 december 2010

Några gamla bider...

...slänger jag in här.


Idag har mamma varit och hälsat på mig, pappa och Ola har varit och jagat hare här på Stjärneberg. Vi fikade och pratade som vi oftast gör när vi träffas men nu har de åkt hem igen och jag lagar mat medans Svea sover middag. Känner mig lite yr i huvudet men tror det beror på att jag är hungrig och kanske lite på de "vätskedrivande" tabletterna som jag fortfarande äter. Jävla dator...nu försvann allt jag har skrivit så det är "bara" att börja om och nu har jag inte tid att skriva längre för jag ska hämta grabbarna snart......Skit.


Svea var ju glad fast att hon hade sond:)



Här är ett av få kort på henne utan sond, på väg in till sjukhuset.


Igår blev det ingen gympa i L-hammar, väglaget var skit och jag vill inte riskera att hamna i en snödriva låååångt hemifrån Gjorde nämligen det i går morse, (fastnade i en snödriva/dike) när jag mötte vår granne....bilen bara skar ner och jag hade inte en chans att styra upp bilen. Men som sagt det var "här hemma" så Göran var snart på plats och drog upp mig med traktorn. Svante och Elis tyckte det var jätteintressant med mina spår, där jag "körde i":))))

1 kommentar:

Mia sa...

Hej!
Har "läst ifatt" lite nu... Visst är det härligt med snön,bara man håller sig på vägen som förhoppningsvis då är plogad!!!! Vilka fina bilder,på fina barn! Vilken j..la äcklig gris!Tur den är död!

Kram