torsdag 9 december 2010

TORSDAGEN DEN 9:ONDE DECEMBER 2010

Och jag är hemma och är något irriterad över att jag aldrig kommer ut på några promenader. Det är liksom inte läge att skena ut med vagnen när man knappt kan möta en bil utan att få springa upp på någon snödriva. Vill UT nu egentligen men vad ska jag göra när det blir mörkt vid 15-tiden. Nåväl här kommer lite bilder i stället.... Det är faktiskt fint med snö om det skiner lite sol på den.


Så här mycket mat har jag ätit idag säger Svea....eller inte;)



Pappamys!

Svea med burka...

Nu har hon börjat klättra också.....
synd att hon blundar annars hade bilden varit superfin.


Här är jag mamma!


Måste nog säga att hon börjar bli lite lik mig som jag såg ut när jag var liten, till och med lite rödlätt i håret!


Fick en chock, jag kom i mina stövlar igår.....visst de satt tight men för bara någon månad sen var det inte att tänka på.


Svea trött efter morgongröten.


Och jag har namnsdag idag....ifall någon undrar;)









1 kommentar:

Anonym sa...

Visste inte att du heter Anna......JÄTTEGRATTIS på namnsdagen!!!!!!!!!!!!
Va´ himla go´ & söt hon e´ lilla Svea!!!
Ge henne en puss i pannan!
Kramar Pia