söndag 12 december 2010

Orolig natt....

Sov jätteoroligt i natt och drömde massor otäcka saker som jag inte ens vill gå in på här (naturligtvis om Svea). Svea verkade också sova dåligt för hon snodde runt och vred sig hur mycket som helst och jag fick lägga tillbaka henne på sin plats många gånger under natten. Vi har henne fortfarande i vår säng för att man ska lite koll på slangen när hon är kopplad till knappen. Som ni vet blir det ju väldigt blött i sängen om den glider isär......
Känner mig ganska låg idag men försöker att inte tänka på saker som är jobbiga. Ska försöka gå ut och titta efter gris i eftermiddag så jag får skingra tankarna lite:) Fredrik skjöt en udda 8-taggare i Liljestad en gång i tiden.

Svea med sin fina mössa som mormor har virkat.


Idag skiner solen och det är så vackert ute. Svante och Fredrik åkte till skördaren för att de skulle lägga på banden. De tog med kameran så kanske jag kan lägga in de bilderna (om de kommer ihåg att ta några, lite senare;)
Ha en fin söndag och var rädda om er!




Inga kommentarer: