fredag 24 december 2010

GOD JUL!

Ja ni kära vänner, jag vill (om än något sent) önska Er en riktigt god jul.
Min dag har varit bra på alla sätt och vis och jag är jättenöjd och glad över den! Och vet ni vad???? Jo, jag fick faktiskt FYRA julklappar. Av mamma och pappa fick jag en Lasse Åbergtavla och en jättefin röd skål och av svärmor och svärfar pengar och sist men inte minst så fick jag extralysen till min bil (som jag har önskat mig i flera år både till min födelsedag och till julklapp men inte fått) av min man! Så GLAD för alltihopa!
Nu ska jag nog gå och lägga mig! Bilder kommer i ett annat inlägg och kanske en lite mer utförlig beskrivning av julafton.
Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt me´ julklappar som man verkligen behöver & vill ha!!! :o))
GOD JUL önskar vi till er alla i Stjärneberg....något sent men ändå!!!! :o))
Kramar från Andersson´arna i Västervik