onsdag 22 september 2010

Ett snabbinlägg!

Hua, känner mig både trött och pigg, konstig kombination va?? Trött för att det är ganska krävande att vara trebarnsmamma, varav den 10-månaders gamla har blivit otroligt mammig, trött för att jag aldrig hinner med att göra något utanför hemmet. Sen är jag pigg för att jag njuter varje dag av dessa tre underverk som jag har fått äran att vara mamma åt.Och för att jag motionerar mer än någonsin, idag har jag gått en mil:)
Motion gör verkligen att man mår bra. Igår var Mia, Boel och jag på gympan och den höll på i en och en halv timme. Det var mycket genomgång, för det ingår även lite dans, så jag kan gissa att det kommer bli tuffare nästa gång även om jag helt klart blev svettig igår med. Har dock klarat mig från träningsvärk och det var skönt. Svea nyvaken efter middagsluren!
Men som sagt, när Fredrik är borta 12-14 timmar varje dag och jag motionerar mycket så är tiden knapp att hinna med annat skojsigt, (läs JAKT).
Tycker det är lite mysigt att sitta uppe någon timme efter att alla gått och lagt sig och "bara få vara" gamla Karolin.
Detta var allt, kort och gott!
Trevlig kväll på ER!

1 kommentar:

thomasmalin sa...

hej hopp!
Vad stor hon har blivit Svea:)
Hoppas att vi ses i morgon hos Sofie!
Kram