tisdag 14 september 2010

Tisdag!

Ja, vad ska man skriva idag då?
Kan berätta att jag var på ett intressant föräldrarmöte igår där "vår" duktiga personal pratade om intressanta saker. Tyckte de var duktigare än vanligt och man blir så glad. Vi har, som jag sagt förrut, världens bästa skola!!! Det som hände annars var att jag inte hann ut på någon promenad, det pissregnade fram till eftermiddagen då solen helt plötsligt kom fram och till och med värmde lite.
Svea var snorig, Elis hade Alexander med sig hem och Svante var hos Kevin.

Idag ska jag försöka hinna med och gå en promenad på dagen, om vädret håller i sig. Svea har sovit bra i natt och jag med:) Igår gav vi henne två extra gånger i knappen för att hon inte ville äta något via munnen. Det är en svår avvägning det där med att veta vad som är rätt och fel. Vill ju inte på något sätt börja mata mer i knappen men å andra sidan om hon inte äter något för att hon har ont i halsen, så har ju vi en fördel tack vara knappen. Vi får helt enkelt ta nya tag när hon blir helt pigg. I morgon ska jag ner och väga henne, så då får vi se hur hon ligger till viktmässigt.

Nu ska jag dricka förmiddagskaffe.
Hej svejs!

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja,jag håller verkligen med dej. Känns riktigt bra att ha sina barn i Tryserum!
Ja vilket trist väder det var,men blev väldigt fint på kvällen.Vi var ute och gick och solen lös igenom dimman som låg över gärdena,trollskt...
Nästa tisdag kör vi!!!!! Laddad? Du verkar ju verkligen ha kommit igång-härligt tjejen! Kram

Anonym sa...

Hur var det med vikten? För Svea alltså... Vi ses ikväll? Du kan åka med mig.
Mram Isabelle