fredag 10 september 2010

Klippning!

Idag, äntligen, ska jag åka till Viken och klippa mig. Missade ju en klippning när Svea opererades så det är välbehövligt kan jag lova. Vill färga mycket så vi får se vad som händer, skönt ska det bli i alla fall, TVÅ timmar för mig själv.....HÄRLIGT! För övrigt mår jag "sådär", känner av en förkylning i bröstet och det kanske inte var så smart att gå Häradsrundan med barnvagn igår. Inte var det världens bästa och åka upp till Gunnel och Donald och trimma i två timmar heller, när man har ont i lungorna....men, men nu är det gjort och motion fick jag!!! Tro det eller ej men vågen går neråt, LYCKA!

Idag skulle jag ha åkt till Björkö och pratat med en avloppskille som skulle titta på både Sofies och min tomt, hur vi ska göra med avlopp och dyl.
Men så blev det inte och jag hoppas att pappa representerade mig bra i stället. Förhoppningen är att vi kan börja bygga nästa år. Längtar så! Svea tycker att dammsugaren är lite otäck men med hörselskydd går det jättebra att städa utan att hon skriker och är ledsen.
Oj, oj det är svårt att hinna att blogga när man har en liten Svea som kryper iväg hela tiden och reser sig upp både här och där. Kanske återkommer senare.
Var rädda om ER!


Inga kommentarer: