söndag 19 september 2010

VAL 2010.

Vi var ju med i en Aftonbladsbilaga, för ett X antal år sen. Det handlade om att vi har samma intresse, jakten. Döm om vår förvåning när tidningen kom och reportaget gick under texten "Sex och samlevnad"....ha, ha, ha!

Ja då var det ju val igen och vi har varit i Tryserum och röstat, snabbt och enkelt.
Har även varit ute och gått, ner till Fogelvik där jag mötte upp Mia som hängde med en stund. Det är faktiskt mycket roligare att gå ihop med någon det går inte att komma ifrån. Enda gången när jag vill vara själv är när jag sitter på pass och ibland när jag går I skogen, finner sådan ro då:)

Var hur som helst ute och gick i över en timme och det var SÅÅÅÅÅ skönt!

Ikväll blir det väl lite valvaka, gjorde förrut en test på Aftonbladet.se och som tur var blev svaret precis som jag röstade idag. PHU! Hade varit lite jobbigt annars;)

Nu sitter det två söta pojkar framför mig och dricker varm choklad och äter mackor, Edgar och Elis, ler och långhalm. De är för gulliga när de tar varsin leksaksbössa och går "ut i skogen". Åh, vad glad jag är över att vi bor på landet så att man har möjlighet att kunna få gå ut i skogen, både stora och små.

Nu sitter Svea och pillar i sig små bitar av spagetti och förut smakade hon (små bitar där med) kassler som jag "kört igenom" vitlökspressen och det tyckte hon om. Hon börjar verkligen visa intresse för "plockmat" och ingen är gladare än hennes mamma. <3

Inga kommentarer: