måndag 6 september 2010

Helgen slut...

...och det känns helt okej. Fredrik och Svea har ju varit dåliga men jag och grabbarna är pigga än så länge...
Har hunnit med två långpromenader och det är jag väldigt nöjd med:)))
Igår kom Hanna, Cissi och Ebba hit och hälsade på. Vi fikade och snackade som vanligt. Hanna och Cissi är mina äldsta vänner, vi har gått i skolan ihop enda från lekis upp till nian. Även fast vi bor på olika håll (de bor i Sthlm) så brukar vi träffas ett par gånger om året, HÄRLIGT! Vi känner varandra utan och innan och kan verkligen prata om allt här i livet. Mia ger Fredrik en omgång;)
Så här söt kan man vara när man får massage<3

Mia tränar polisgreppet på min älskling:)

S
vea har ätit som en pippifågel i helgen och hon är fortfarande slemmig i halsen och hostar lite men jag är fortfarande lugn och fin, för hon är ju glad och gullig som vanligt. Hon har lärt sig krypa nu, även om hon fortfarande helst snurrar sig sittande framåt....alla sätt är bra utom de dåliga!
Jag hoppas att hon snart börjar äta igen, får ju som vanligt lite prestationsångest över att hon inte går upp i vikt som hon ska. Ska ta en vikt på henne i morgon.
Nu är det förmiddagskaffe som gäller...det är så jäkla gott med kaffe vid den här tiden!
Kram och hej!

1 kommentar:

Sofie sa...

Tråkigt med alla baciller. De flesta verkar vara krassliga nu :( Hoppas de kryar på sig snart och att ni andra klarar er! Här är sjukstuga idag, så jag får nog ställa in jobbet imorrn :( Erik ska täcka silon och lite annat efter 3:e-skörden så jag kan bara drömma om att han tar barnen...

Smakade kaffet bra? Hoppas det! :)