måndag 13 september 2010

Ganska okej idag...än så länge....

Jodå, visst var natten halvjobbig med en Svea som hade svårt att andas och tjuvtjock i halsen men det gick utan att jag fick panik. Kanske berode det på att jag var så in i gudens trött eller förhoppningsvis att jag har blivit något coolare i mitt sätt (vilket man inte kan tro om man läser förra inlägget;) att vara.

Svea är i alla fall glad och sitter just nu och vinkar till mig från sin stol:)

Idag ska Elis ha med en kompis hem och Svante ska med Kevin hem (innebandy ikväll, som de spelar TVÅ gånger i veckan.)
Min fina make var så gullig och stannade hemma så länge att han kan skjutsa grabbarna till skolan. Måste också få berömma honom för att han på ett så fint sätt "tog hand " om mig igår kväll när jag flippade ur.

Ikväll blir det föräldrarmöte på skolan, ska bli kul.
Vi hörs gott folk och jag klarar mig nog den här gången också från psyket:)))))

Inga kommentarer: