fredag 22 mars 2013

Jo då....

....nu har fredagsfeelingen smygit sig på, det gör den redan de sista minuterna på spinningen. Känner mig "skön" i kroppen och idag blev jag helt slut, ett tag tänkte jag stanna cykeln och lägga mig ner och tjuta....ha, ha...ha. Tror nog att kondisen har förbättrats något sedan jag började med spinningen för JAG törs köra tyngre och tyngre för var gång (tack Sanna). Än så länge känner jag inget behov av en timmes spinning utan tycker det är så bra att köra lite muskler, mage och rygg innan, vet ju att det också gör enorm nytta.
 
Min minsta sötnos och jag startar lite fredagsmys redan vid 15.00 med att kolla in en gammal repris av Top Model :)
Passade även på att "hoppa" in på en av Vikens klädaffärer för att köpa NÅGOT nytt (det var ju så länge sedan). Har sneglat länge på denna t-shirt som de haft hängandes i skyltfönstret ganska länge (fast i vit färg) så den köpte jag direkt, vad tycker du?


 Sväjja!
Så underbara mina tulpaner har blivit....Jag frågade Fredrik förrut vad han tyckte om påskriset, för du har väl sett det sa jag (förstod att han inte lagt märke till det och ni har ju sett hur STOR bukett det är...det är ju liksom nästan svårt att INTE se den ;) Hur som helst frågar han mig....har du satt nytt ris på altanen? Då har jag haft det inne sedan i tisdags...ha, ha, ha! Som tur var så är jag inte en sådan person som tar illa vid mig, utan jag "pyntar" för min egen skull och skulle det vara så att NÅGON i min familj SER det och tycker om det så är det ju "bara" ett plus :)

Nu ska jag börja med maten, ikväll blir det plankstek (har som vanligt lånat plankorna av Nettan och Göran)....det är ju lite "pill" så det är bäst att sätta igång. Ha nu en underbar kväll kära vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så härlig 0 rolig Karolin .Kramar Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Visst är jag mamma ;) KULolin är ju mitt andra namn ;)

Filosofie sa...

Nej, det är ditt första namn. Snygg T-shirt, snygg Lina! Kram och puss

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Kram å puss tebax! Från KULolin!