fredag 8 mars 2013

Ljuvliga fredag!

Nu är vi här igen....fredagsmys på hög nivå. Färdig i ladugården vid 14 (har haft ut åtta balar idag) så jag hämtade barnen tidigt, det är så härligt att få ha dem omkring sig när man pysslar hemma.
 
 Bad Annie att ta lite bilder när jag visar en övning med TRX-bandet, så att ni (mamma och pappa) får se vad det är.
 Å hej och hå!


   Mina "små" älsklingar" i ladugården, står sig nog tills i morgon.

 Vår "nya" traktor, min lilla trotjänare, något trögstyrd men startade fast det var 12 minusgrader i morse.

 Ratten är stor som tusan!
När jag kom till dagis stod Svea och en mängd andra ungar och tittade, hon skrattade och var glad. Rätt var det var kom Svante och Elis till bilen och då trodde Svea att vi skulle åka hem utan henne och började gråta jättemycket. Gullunge!
Nu ska jag göra pannkakor till mellis så ha det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det blev ju fler bilder än vad jag trodde, inget vidare teknisk jag inte. Trevlig helg på er.
Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Annie! Tror du jag blev snopen, det var TRE bilder i kameran!!!! Lite kul att kunna visa andra vad man pysslar med;) Tack för hjälpen (det var nog inte första gången;)kram!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

SISTA gången menar jag så klart!!!!!!!!!

Filosofie sa...

Söta lilla Svea! Vad ledsen hon blev. Hoppas och tror att hon blev glad igen fort. Kram från sjukstugan

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Sofie! Hon lugnade ner sig snart men gud vad jag tyckte synd om henne. Hoppas du är bättre snart, kram!