fredag 1 mars 2013

1:a Mars 2013

Och idag fyller fina Emma 41 år, grattis, grattis om du läser här!
 
I morse var jag i ladugården och hade ut två balar, åkte sedan hem och drack kaffe och stack till HB och tränade en timme. Sanna var sjuk så det var Karin som hoppade in i stället och då blev det först spinning i en halvtimme och efter det körde vi TRX. Det var första gången jag provade på det och det var helt okej, jobbigt som tusan men inte vansinnigt roligt, och det beror på min onda armbåge, BLÄ!
 
Väl hemma bytte jag om och stack till Liljestad igen. Den här gången hade jag ut sex balar så nu ska de klara sig till i morgon, gott och väl, så Fredrik behöver inte svänga in dit på hemvägen utan kan komma direkt hem, när nu det blir vet jag inte :)
Färdig i ladugården vid 14-tiden, så då åkte jag och hämtade mina gullungar. Svante följde dock med kompisar hem.
Nu ska jag snart förbereda kvällens middag, rotade lite i frysen (igår) och hittade ryggbiff/älgkalv...mumma!
Oftast brukar jag ta upp kött tidigare i veckan men så veckovill som jag är så glömde jag helt enkelt bort det.
Ikväll ska vi titta på den nya jaktfilmen som jag har köpt :) Svea har dock tjuvstartat fredagsmyset lite, för hon sitter just nu och tittar på "Lockjakt på räv" en film av Mikael Tham. Jag vill se räven var det första hon sa i morse och nu när hon kom hem :)

Inga kommentarer: