onsdag 20 mars 2013

Näe....

....jag tänker inte kommentera vädret men jag kommer håna det genom att lägga ut lite sommarbilder....
 






Dagen har varit som vanligt.....jag har gjort ladugården, tränat, hämtat diesel, gjort ladugården igen:)
Enda skillnaden mot annars var att jag äntligen kom iväg till Mia på ROSENSERIEN .
Fick ju presentkort av min älskade man både julen 2011 och 2012, idag utnyttjade jag 2011:a års julklapp :)  Det var ljuvligt!!!!! Mia är så fantastiskt duktig så jag ville egentligen inte gå därifrån. Värmefilten hon svepte in mig i gjorde också gott, ska bara säga det att det inte var lika skönt att åka till ladugården och ta på sig ladugårdskläderna efter det.....men värmen satt nog i ändå för jag frös inget på eftermiddagen :)

Ikväll har jag börjat städa i källaren och det behövs verkligen kan jag lova......nu väntar jag på Fredrik som fortfarande är i Liljestad....och inte svarar i telefon....behöver jag säga att jag genast blir nervös???? Så snart får jag väl åka bort......vilken gång i ordningen? Blir så trött på det här.........

Inga kommentarer: