söndag 10 mars 2013

Nu känns det bättre igen.

Har varit seg som sirap idag, trött och småledsen, eller jag vet inte, helt enkelt inte på topp.
Var till och med nära att ställa in dagens träning MEN jag vet ju hur bra man mår efteråt, så jag åkte iväg. Körde mage och ländrygg på Core:en och sedan spinning som avslutning. Åh, så skönt det känns nu! Nyduschad, kvällsmat i magen och väntar just nu på att Svea ska titta färdigt på något barnprogram hon fastnat i, så att vi kan gå och lägga oss.
 
"Grabbarna" på bilden under är två av mina favoriter, vad är det med mig?
Kan det ha att göra med att de påminner om min käre far? Ha, ha, ha!
 

Idag har snön vräkt ner, jag som trodde våren var på väg......Långrådnavägen som äntligen var bar...inte kul alls!

Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

De påminner om din far i kroppsformen

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Precis, och med lite skägg ;)