fredag 22 mars 2013

Skratta mamma!

Det var vad Svea sa till mig när hon satt på mig sitt fina pannband (som de gjort på dagis) och så tog min kamera för att ta kort....undrar vem hon lärt sig säga det ifrån?
Underbar bild, va? He, he, he....
 
Härlig strålande sol är det ute, kaffe är på G och jag ska snart åka till gymmet.....MEN vart har min motivation tagit vägen? Den försvann i måndags kväll efter vägningen, tror jag. När det stod på pappret att endast 0,1 kg av 2,1 kg var fett, resten skulle vara muskler och vatten som försvunnit.....det är inte alltid de där mätningarna är av godo....för jag blev helt lost. Lönar det sig inte att träna menar den? På måndag är sista träffen för PREnet och vi ska väga, mäta och ta nya kort. Kanske kan få vår ledares för och efter-bilder för att visa er om nu någon är intresserad.

Hur eller hur är det FREDAG idag och det gillar jag ju så klart!
Ha en trevlig dag!

4 kommentarer:

Christel sa...

Ta du mätningarna med en stor nypa salt, jag är inte alls säker på att det går att mäta vad viktminskningen består av. Om jag var du skulle jag faktiskt inte alls lita på det utan se mätningarna mer som kuriosa. Tänk så här; HUR kan någon mätnng öht mäta vad (över hela kroppen) som har försvunnit? Den gör ju inte direkt biopsier/scanningar över hela kroppen från alla håll och kanter? Nä vet du vad, skit i mätningen och lita mer på måttband och vi som ser dig! Och du, det viktigaste av allt är ju att du mår så bra när du tränar och att du tycker att det är så kul, bara det är ju en av de största vinsterna man kan få! Kram <3

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Klokt skrivet! Nu har jag precis varit och tränat och satan i gatan vad bra jag mår:)
Kram till dig!

Filosofie sa...

Klart det inte går att mäta vad som försvinner. Och det viktigaste är väl ATT det försvinner? Jag tror vädret bidrar till att du har svårt med motivationen. Jag vill inte ens gå ut och att träna känns uteslutet. Du är grym! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Vilka fina systar jag har!!!!! Ni ger mig så mycket STYRKA och det tar jag tacksamt emot....PUSS!