tisdag 19 mars 2013

Snöigt värre....

Sommar, sommar och sol......är det INTE just nu. Snön bara vräker ner mer och mer och jag tror aldrig att det kommer bli varmt igen.
 
Jag fryser konstant och har mängder med kläder när jag gör ladugården eller kör min gamla traktor....
Idag har jag varit och kört easyline en ½-timme och innan det sprang jag 22 minuter på löpbandet, så jag är nöjd med dagen och försöker släppa den där BIA-mätningen igår.
 
Ikväll har vi varit på familjekväll på barnens skola och det var som alltid trevligt :)
 


 Elispojken!
 Eftersom vi förra veckan hjälpte Fredriks syster med ett par tjurar, som kommit ut och hamnat på ett ställe där det inte är så bra att vara, fick vi som "tack för hjälpen" denna härliga kartong! Tack Pernilla, (i helgen ska jag njuta av ett glas rött;)

I vinkällaren på Husby Säteri fanns den här "killen".....

Nu är det läggdags så sov gott kära läsare!

2 kommentarer:

Anna-Lena McGrath sa...

Vilken fin scarf...den blågröna menar jag...

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack A-L för alla komplimanger du ger mig. Ha en skön helg! Kram!