lördag 9 mars 2013

Vad ska jag skriva?

Ni börjar väl tröttna på mina myshelger nu? Men det är ju så det är och jag älskar att vara hemma med min familj.....och mysa (MUSA, som Svea säger). Grabbarna börjar bli så stora nu och rätt var det är så bor de inte hemma längre, nu kanske jag går händelserna i förväg MEN rusar tiden på så här så sitter vi snart här själva......;)
 
 Elis har fått en fågelbok utav mormor och morfar och den lusläser han just nu. Han är så intresserad och ber mig säga en fågelart så tittar han i registret och tar fram "min" fågel, bra träning!

 Den här coolingen är överallt och det är bara att inse att det inte är någon större idé att städa där hon drar fram.....
 Relativt nyvaken, av en jävla lastmaskin.....jag HATAR ljudet av den där djävulsmaskinen som kör utanför vårt sovrumsfönster på helgerna......När Göran har ladugården kör han bort balar på kvällen (tack Göran) men de andra tänker inte så långt att det kanske ligger barn (och vuxna) och sover....vi är bönder men behöver faktiskt få sovmorgon någon gång ibland också ;)

 SÖTA SVEA!
Nu är frågan, ska han klippa sig eller inte.....?
Jodå, snart drar jag igång trimmern och vässar rakhyveln. Bildbevis kommer!
Trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: