torsdag 14 mars 2013

Sommar, sommar, sommar!

Tittar ut genom köksfönstret, en vacker solig.....vinterdag är det idag den 14 mars 2013. Temperaturen är just för tillfället minus 16,5 grader (kl.07.37).
Jag har fått "ledigt" från ladugården för Elis är hängig och Fredrik ska till LRF-Konsult vid 08.00 så då kunde han lika gärna ge djuren innan han åkte dit. Idag tog han även "sovmorgon" och sov enda till klockan 04.30, ha, ha, ha, den här veckan har han annars gått upp 03,30...ja, han är "galen". Å andra sidan har han huggit runt 300 m3 fub varje dag och det är inte illa. Kanske, kanske vi kommer iväg till Stockholm på lite mys den här månaden....men det beror på barn/djurvakter....vi får se.
 Detta längtar jag till....

Nu kan jag med GLÄDJE säga att dessa överarmar är ett minne blott....nu börjar de se hyfsade ut men visst finns det gäddhäng kvar men de är inte riktigt lika "pluffsiga" ;)

Svea är hemma idag också, då jag ändå "bara" är hemma, kan vara skönt för henne att få lite extraledigt....men just nu vill hon hoppa hopprep, så jag får väl "fullt upp", tror jag.

Igår var jag på spinning/easyline och det var jättekul. Idag har jag bestämt att jag inte SKA träna men "likt förbannat" är man inne på HB hemsida och kollar om det finns något pass som passar......det finns ett ikväll med platser kvar.......

Inga kommentarer: