tisdag 12 mars 2013

Sjukt svårt...

...ikväll ville Svante (den lilla läckergomen) "fira" att det var sista studiedagen.....han beställde potatisgratäng och fläskfilé......

Jag började genast brottas med mig själv, då jag har lovat mig själv att ta det lugnt med kalorierna i veckorna. Hem kom Fredrik med "fet"grädde och filé och jag gjorde (om jag får säga det själv) den godaste gratängen jag någonsin gjort, så himla krämig och perfekt kryddad MEN hör nu, det enda jag smakade var lite, lite på en sked när jag kollade om den var färdig :)
File´n blev också så grymt god, äkta svensk, scanfil´e, tyckte grabbarna i alla fall ;)
Jag drack min PRENETshake, och tog en stor apelsin till eftersom jag varit duktig att träna (idag med;) Var på ½-timmes easyline och innan det sprang jag 24 minuter på löpbandet.....de ni!

Okej, jag känner mig ganska stolt nu!

Inga kommentarer: