torsdag 14 mars 2013

Nu klättrar jag snart på väggarna....

......en hel dag inomhus med en tre-åring som är överallt, att kalla det att vara hemma och "ta det lugnt" går inte ihop riktigt ;) Men underbart att hon är pigg och att Elis är bättre, så i morgon blir det skola/dagis för hela slanten.
Hade tänkt gå en promenad med Svea i vagnen förrut men det är alldeles för mycket snö på vägen. Egentligen är det inga problem att dra vagnen MEN det är lite läskigt att ge sig ut på vägen när det är halt för alla bilar, och snö och gympaskor är heller ingen höjdare, så det blev ingen promenix....än, vi får se när Fredrik kommer hem.
 

 Förmiddagsfika, den bästa stunden som finns :)
 Macka med leverpastej.......är det kaviar? frågar hon.
 Jag har skrivit mitt namn på armen......BUSUNGE!
 Tatuerad.
Nu VILL jag att min man ska komma hem, längtar efter honom men det lär nog dröja, klockan är ju "bara" 16.32 och så ska han göra ladugården först. Nåväl, i morgon är det fredag..........FREDAGSMYSSSSSSSS!

Inga kommentarer: