tisdag 19 mars 2013

Viktnedgång....

....var ju och vägde och BIA-mätte mig igår.....toppen, jag hade gått NER 2,1 kg sedan förra gången, men det var mest muskler och vatten som försvunnit......Nu är jag jäkligt irriterad och undrar VARFÖR det blivit så? Kan verkligen så pass mycket muskler brytas ner när man tränar nästan alla dagar? Förra veckan tränade jag alla dagar utom torsdagen och det jag tränade var, easyline, shapeup, spinning mm. Skit samma, jag fokuserar på att jag hade tappat i vikt och har nu gått ner 9,8 kg sedan jag började och det är jag GLAD över.

3 kommentarer:

Filosofie sa...

Jag tror inte riktigt på att det är möjligt att fullt ut mäta vad man gått ner. Allt hänger ju ihop och det säger sig ju självt att du bygger muskler när du tränar. Så se till helheten i stället. Du är jätteduktig! Kram

Sara sa...

Titta du på måttband, våg och framför allt hur du mår!! BIA kan du titta på när siffrorna är med dig ;) då kan jag tänka mig att de sporrar dig lite extra.
Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Sofie och Sara! Jag tycker själv det är konstigt hur jag kan ha gått ner flera cm i midjan sedan sista vägningen.....där har jag väl inga muskler??? ;)