måndag 25 mars 2013

Skaplig vägning.....

....hade inte gått ner något i vikt men det visste jag, på grund av olika anledningar. Något konstigt men jag hade gått ner ett kilo i FETT och ökat i muskler....ha, ha, ha det är lättare att "tro" på BIA-mätningar när det går åt det hållet....som ni kommer ihåg blev jag ju så besviken förra veckan. När jag började BIA-mäta mig den 7:e januari, fick jag rekommendationer att tappa 7,5 kg i FETT, nu har jag "bara" 0,5 kg kvar där och har totalt tappat 9,7 kg.
 Nu är ju "kursen" slut men jag har bestämt en mätning till om 4 veckor och det är bra så att jag inte "slutar" nu. Har FYRA kilo jag skulle vilja "tappa" innan jag är nöjd. Bara att KÄMPA vidare.
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa. Jag har ju fått låna "femtio nyanser av honom" av Mia. Jag vet inte om jag tycker den är så bra. Tycker inte om när man UPPREPAR samma saker HELA tiden (typ, jag rodnade, mitt undermedvetna, bit dig inte i läppen, det står på, utan att överdriva, nästan varannan sida) (ja, ni som läst den vet vad jag "pratar" om). Sedan är det lite FÖR enkelt språk för att jag ska vara överförtjust och handlingen .........? BARA sex hela tiden är det roligt till slut.....? Men det ska bli "intressant" och se om man får veta något om Mr. Grey till slut och om han kan bli "normal" känslomässigt, det är nog därför jag fortsätter läsa......för den är verkligen "skruvad".

Kram å go´natt!

3 kommentarer:

Filosofie sa...

Sämre bok har jag sällan läst! Som en novell i Starlet fast med sex. Och inte särskilt upphetsande sex heller. Kommer inte att läsa de två andra i serien.

Komiskt med vägningen. Men som sagt, tror verkligen inte att det går att mäta vad man tappar. Bra jobbat Karro! Du fixar de sista kilona också om du vill! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jag kommer nog att läsa de två andra OM man ser någon ljusning av hans "problem".

Japp nu kör jag vidare.....det SKA gå det här!!!!!
KRAMAR!

Anonym sa...

Jag kan lova att man hinner tröttna ytterligare 1000 ggr på handlingen och språket och det händer verkligen inte mycket i de andra två böckerna heller. Jag har lyssnat på dem precis. I brist på annat, men hade jag läst dem så hade jag nog slutat tämligen omgående. Angelica