lördag 9 januari 2010

-22,9

Så här såg förra årets vinter ut mestadels (om nu någon skulle klaga på kylan som råder just nu!) och frågan är vad som är bäst?!
Shit vad kallt det var ute i morse när jag gav Svea mat (04.00). Minus 22,9, trodde inte mina ögon men märkte att det var bitande kallt när jag släppte ut Isa, som nödvändigtvis var tvungen att gå ut (hade väl varit i ladugården och käkat något "skit") som nu trängde på.

Igår kväll kom mina chefer hit och bjöd oss på en trerätters middag. Inte dåligt! Det var jättegott och skönt att inte behöva laga (och framförallt komma på vad för) mat. Trevligt var det också.
Är det någon av er som vill komma hit med färdiglagad mat så är det helt okej ;-)
Idag ska min storasyster komma hit och det ska bli jättekul, dels för hon inte har varit här på länge och så för att jag är i stort behov att prata med någon annan än Svea.

Återkommer antagligen med lite bilder senare idag.
Ha en fin dag gott folk!

1 kommentar:

Niklas sa...

Åhh...va´härligt!!! Var jobbar du? Vill ha dina chefer!!!!!!!! ;o)
Kramar i kylan!!
Pia