måndag 4 januari 2010

Måndag.

Idag har Svea och jag varit inne på sjukhuset för att prata med läkaren och för vägning och mätning (inte av mig, som tur är.) Svea hade gått upp i vikt sen förra veckan och växt en halv centimeter på längden. Vi blev även utskrivna från avdelningen, vilket känns både bra och lite skrämmande, vi har ju varit i deras händer så länge att det verkligen känns ovanligt att "sköta sig själva" nu.



Igår hade vi besök av Sofie, Ulf , Alvar och inte minst superduktiga Rebecka. Vi käkade taccos som Rebecka fixade åt oss. Elis tappade sin framtand när han satt och åt, den har varit superlös länge och jag som älskar att dra ut tänder har knappt fått röra den..... men nu så är den i alla fall ute och "granntanden" är också lös. Tyvärr verkar jag inte få dra ut den heller;-(Alvar är ett halvår äldre än Svea och nästan jämt glad. Han tycker att kusin Svea är skittråkig än så länge men derimot Svnate och Elis tycker han är roliga.








Här myser storebror Svante med lillasyster.

Tyvärr är inte "lilla damen" nöjd nu å jag kan inte skriva mer idag.




1 kommentar:

Niklas sa...

Hahaha....du skulle nog ha satsat på tandläkaryrket du!!! ;o)

På fotot där Svante ligger på sängen......så himla lik Agne han va´ där!!! Släktdragen går igen!! ;o)

Ha det så bra & hoppas lillskruttan e´ på bättre humör nu!!?
Kramar Pia