måndag 18 januari 2010

Måndag.

Oj, vad det har snöat hela dagen...har inte kommit ut på någon promenad men gick faktiskt hela "Häradsrundan" igår och den är 5,6 km så jag får vara nöjd med det. Isabelle kom och hämtade barnen i morse för min bil är inte i ordning ännu.....
Svante följde med K hem för de spelar innebandy på måndagar. Elis kom hem tidigare idag bara för det men jag vet inte vad det har varit med honom för han har varit olidlig, tjutit och gnällt på allt. Väldigt olikt Elis som annars är en glad pojke för det mesta. Han har dock lekt och pussat mycket på sin syster, som han verkar älska mycket.
Svea har dock varit i sitt esse idag för hon har lett och pratat mer än hon brukar. Roligt och härligt när hon utvecklas. Hon tuttar på allt också men inte på mitt bröst.....unge!!!!
Fick nyss i henne 35 ml på flaska och det är ju också bra.

Nu har Fredrik kommit hem och jag måste passa på att hoppa i säng lite, har bara sovit tre timmar i natt och jag går på sparlåga känner jag.
Ska BARA ta lite te och kvällsmacka innan.
Fredrik säger varje dag:-Passa på och sov när Svea sover men hur gör man om hon aldrig sover mer än 10 minuter åt gången? Och när man är färdig med matningen måste pumpa, äta och skita själv????? Liiiiiiiiiiiiiiite svårt att sova då. Men som sagt nu ska jag passa på.
God natt!


Inga kommentarer: