tisdag 26 januari 2010

Tråkig tisdag.........!


, det händer inget roligt här. Iskallt ute, minus 20 grader i morse, inget direkt promenadväder för mig och Svea när vi är lite förkylda.
Har i alla fall fått hem min bil och det är skönt att inte vara beroende av att Fredrik ska köra barnen. I går och idag har iofs Isabelle ställt upp som skolskjuts på morgonen, tack snälla vännen min!
I kväll har jag gjort "hemmapizza" med köttfärssås och bacon på, ganska nyttig sådan. I morgon är det vägdag och det lär inte bli ett så stort minus (om det nu blir minus över huvud taget) för jag har inte varit ute och gått så mycket som jag borde, pga. snuvan.
Ska försöka få "fialotta" att sova nu fram till nästa mål vid 23, som Fredrik banne mig får ta, jag orkar bara inte ta alla pass, (har tagit 6 av 7 pass idag.) Just nu ligger han och sover så jag får väcka honom sen.
Kort inlägg men vad tusan ska jag skriva om när det inte händer så mycket.
Ska försöka hitta på något roligt att skriva om tills i morgon.
Go´natt!

Inga kommentarer: