söndag 10 januari 2010

Sköna söndag.

Så här kan det se ut när dottern äter....lite konstigt kanske men så är hennes liv just nu. Vi provade nappflaskan tre gånger igår och hon fick i sig lite varje gång, skönt!

Idag är det "bara" 2-3 grader ute så jag ska försöka gå ut lite sen och få lite frisk luft (jäkla tjat om det men det är det jag längtar efter just nu).
Förrut skulle jag sätta på Svea ett par strumpor och vad hittar jag??? Av fyra par är det bara udda strumpor, redan. Hur är det möjligt? Är det någon som har tips på hur man gör för att inte tappa bort strumpor, det är ett mysterium hur de bara kan försvinna så där. Kanske ska införskaffa en tvättpåse, det kanske hjälper. Någon som provat?











Nu kom Fredrik in så det är bäst att passa på att sticka ut några minuter.
Ja vet, skittrist inlägg men fina bilder tycker jag.





Inga kommentarer: