tisdag 19 januari 2010

Härlig (snöig) dag.

Sov bra i natt, väldigt bra till och med, och det gör att dagarna som kommer genast känns roligare. Det snöade idag också och nästan att det kom lite regn (blä). Trotsade "vad det nu var som kom ner" och tog Svea i vagnen och gick ut på en promenix, ca: 4,5 km blev det.
Skönt var det i alla fall och jag blev genomsvett, hade klätt på mig som om det fortfarande var 17 minusgrader ute, (det låg runt nollan), så det kanske inte var så konstigt att svetten rann.
Fick kalla in Nettan (igen) att hämta barnen för bilen är inte fixad än. Fredrik var nere med den igår för att de skulle titta vad som behövdes beställas hem. I dag ringde de och ville titta igen så i morgon ska vi lämna ner den......de ska även koppla bort airbagen så att vi kan ha Svea i framsätet.

Annars har dagen bjudit på många koppar kaffe, utfodring av höns, kanin och småfåglar, matlagning (det blev lassange), mys med barnen, storhandling (skulle bara ner och handla lite men när jag ändå var där blev det lite mer och varor för 1600 kr! Till och med kassörskan och en annan kund reagerade på att det var så många varor, hmmmm!!!) så som ni ser flyter mina dagar på och jag har fullt upp ;-)))))))
Nu blir det te (i min stoooora kopp) och jag klarar mig fortfarande utan socker i teét. I morgon ska jag väga mig och jag hoppas och tror att det blir ett minus. Vi får se.
See You!

1 kommentar:

Niklas sa...

Alla tummar & tår hålles stenhårt för en "lättare" Karolin!!!!! ;o)
Kramar PIA