onsdag 13 januari 2010

Vilka vänner man har!

Alltså, jag säger det igen: Vilka fantastiska vänner jag har!!!! Igår var ju Nettan här med bröd och kaka och idag kom Isabelle och överlämnade den här lilla söta och mysiga mammaboken samt en CD-skiva till Fredrik, som han ska lyssna på i skördaren (jag ska också lyssna på den , dock inte i skördaren;-). Efter det ringde jag till Mia och då säger hon att hon vill komma hit någon gång i helgen och ge mig helkroppspeeling (eller något åt det hållet), jag blir helt tagen och undrar vad hon vill ha för det. Svar INGET, jag vill ge dig det! Ni är så gulliga allihopa och jag är så tacksam!


Var på BVC idag igen och Svea hade gått upp i vikt, så nu väger hon 5345 gram. Hon är ganska tung att bära på och jag känner att min rygg håller på att gå av.
Nu är det matning igen.
P.S Naturligtvis vill jag även tacka er som lämnar kommentarer här på bloggen också och mina systrar och mina föräldrar och..... och... TACK! D.S

1 kommentar:

Mia sa...

Men Karolin...vi vänner gör verkligen allt detta för dej för att du är viktig för oss! Jag bryr mej så mkt om dej och din familj.Ok,du får väl bjuda på kaffe och "din" bit av kakan...Skönt att se att Lilla Gumman växer och mår bra.Hon är så himla fin.Mathilda tjatar om "Fante" här hemma,men Oliwer tycker att det är hans kompis...;-)
Riktigt snygg du blev i håret.Kram